גלגלים לאופניים חשמליים 

בחירת גלגלים לאופניים חשמליים

גלגלי מגנזיום הם הזן החדש של גלגלים לכלל דגמי האופניים ובוודאי לאופניים חשמליים, בכתבה זו נדון בשאלה ששואלים את עצמם רוכשים רבים בעת בחירת גלגלים לאופניים חשמליים, מה עדיף גלגלי מגנזיום או גלגלי חישורים (שפיצים)? גלגלים רגילים או גלגלי בלון?

מהם היתרונות של גלגלי מגנזיום על פני גלגלי חישור באופניים חשמליים ומתי מומלץ לרכוש אופניים חשמליים עם גלגלי מגנזיום?

גלגלי מגנזיום מציעים מספר יתרונות על פני גלגלי חישור באופניים חשמליים:

יציבות מוגברת: גלגלי מגנזיום חזקים וקשיחים יותר מגלגלי חישור, מספקים יציבות רבה יותר ומפחיתים את הסיכון לעיוות או להיסדק.

אחיזה טובה יותר: היעדר חישורים בגלגלי מגנזיום מספק אחיזה טובה יותר ונסיעה חלקה יותר בהשוואה לגלגלי חישורים, שכן יש פחות סיכוי להיקלע לפסולת על הכביש.

עמידות משופרת: גלגלי מגנזיום עמידים יותר מגלגלי חישור ויש להם פחות סיכוי להיפגע מבורות, כבישים משובשים או מפגעים אחרים.

משקל מופחת: מגנזיום הוא חומר קל יותר מאלומיניום, המשמש לרוב עבור גלגלי חישור. משקל מופחת זה יכול לשפר את הטיפול הכללי ואת הביצועים של האופניים החשמליים.

מומלץ לרכוש דגמי אופניים חשמליים עם גלגלי מגנזיום אם אתם מתכננים להשתמש באופניים שלכם לרכיבת שטח, נסיעות כבדות או נשיאת משאות כבדים. בנוסף, גלגלי מגנזיום אידיאליים לרוכבים המחפשים יציבות ועמידות משופרים באופניים החשמליים שלהם.

גלגלי בלון מול גלגלים רגילים באופניים חשמליים

לגלגלי בלון ולגלגלים רגילים יש את היתרונות והחסרונות שלהם בכל הנוגע לאופניים חשמליים.

גלגלי בלון, הידועים גם בשם צמיגים שמנים, רחבים יותר מגלגלים רגילים ובעלי שטח פנים גדול יותר במגע עם הקרקע. עובדה זו מספקת יציבות, אחיזה ובלימת זעזועים טובים יותר לאופניים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור רכיבה בשטח וגם עבור נסיעה חלקה ונוחה יותר באופן כללי.

אך יחד עם זאת, ישנם כמובן גם מספר חסרונות שחשוב להכיר טרם הבחירה בגלגלים עבים.

ראשית, המשקל, אופניים חשמליות עם גלגלים עבים הם כבדים יותר ולכן יש לקחת בחשבון את עניין המשקל, במקרים של הצורך בסחיבת האופניים (למשל במעלה המדרגות לבית).

שנית, גלגלים עבים רגישים יותר לפנצ’רים כתוצאה משטח הפנים הגדול יותר.

דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שהנוסעים על אופניים חשמליות שמשתמשים בשירותי הרכבת, אינם יכולים לעלות אופניים עם גלגלים רחבים.

גלגלים רגילים, לעומת זאת, קלים יותר ואווירודינמיים יותר, מה שהופך אותם לעיתים לטובים יותר לרכיבה מהירה יותר על כבישים חלקים. הם גם קלים יותר לטיפול ולתמרון, וגודלם הקטן מאפשר עיצוב אופניים קומפקטי יותר.

בסופו של דבר, הבחירה בין גלגלי בלון לגלגלים רגילים תלויה בסוג הרכיבה שאתם מתכננים לעשות עם האופניים החשמליים שלכם.

בהמשך לכל מה שהסברנו, חשוב ומומלץ לרכוש מותג אופניים חשמליים ידוע, מוכר ואיכותי, עובדה אשר תבטיח מוצר בטוח אשר ישמש אתכם נאמנה לאורך זמן.