איך לבחור אופניים חשמליים 

אופניים חשמליים כבר הפכו מזמן לפופולריים משום שהם מהווים אמצעי תחבורה נוח ויעיל שמאפשר לנו לנוע במהירות ממקום למקום, בעיקר בתוך ערי גוש דן הצפופות, ללא תלות בתחבורה ציבורית, ברכב פרטי והוצאות דלק,  וכמובן – בלי לחפש חניה – משימה שעשויה להיות קשה מאוד באזורים מסוימים בארץ.

אז אם אתם מהבודדים שלא רכשו עדיין אופניים חשמליים, והחלטתם להתחדש בזוג, חשוב שתשימו לב למספר פרמטרים בעת הרכישה. כדי לסייע לכם לבחור באופניים חשמליים איכותיים ריכזנו במאמר שלפניכם מספר טיפים.

 אז שנצא לדרך …. ?

איך לבחור אופניים חשמליים

 להלן מספר דגשים חשובים בעת הרכישה:

  1. קודם כל ודאו כי אתם רוכשים אופניים העומדות בתקינה . ודאו שרשום על האופניים “אופניים עם מנוע עזר”, סימון מילים זה צריך להופיע במקום מרכזי שניתן לראות בקלות על שלדת הכלי. באותו סימון אמורים להופיע שם הדגם של האופניים, היצרן והכתובת של היצרן, ארץ הייצור של האופניים, שם היבואן, כתובת היבואן, מהירות מירבית שעומדת על 25 קמ”ש, הספק מנוע 250 ואט ואיסור שימוש לילדים שגילם צעיר מ-16.

  1. גודל ומשקל – הקפידו להתאים את האופניים למימדים שלכם ולסגנון הרכיבה המבוקש. ברוב האופניים ישנה אפשרות לכוון את הזווית וגובה המושב. בנוסף, אמורה להיות אפשרות לכוון את המרחק בין הכידון והמושב. חשוב לשים לב גם למשקל שהאופניים מסוגלים לשאת ולבחור באופניים שיכולים לשאת את משקלו של הרוכב. רצוי לבחור באופניים שמשקלם קל משום שהם יהיו הרבה יותר נוחים מאופניים כבדים, בעיקר אם יש צורך בעלאתם לקומות בבניין שאין בו מעלית.
  1. מתקפלים או לא מתקפלים – אופניים מתקפלים מתאימים לכל מקום בעוד אופניים שאינם מתקפלים הופכים למגבלה במקרה שיש בבניין מעלית קטנה, במקרה של בית קטן או אם מעוניינים להעלות את האופניים על רכבת.
  1. גלגלים – ברוב האופניים יותאם קוטר הגלגלים לגודל השילדה. יחד עם זאת, קיימים דגמים בהם הקוטר אינו מותאם. באופן כללי הגודל האידיאלי הוא 20 אינטש, שכן גודל זה יאפשר האצה בקלות, יבלום זעזועים היטב ויהיה ניתן לנסוע גם בדרכים משובשות או בעליות.
  1. מיקום מנוע – המנוע יכול להיות מורכב בגלגל הקדמי או האחורי או להיות מורכב על הארכובה. באופן כללי למנוע מהסוג האחרון יש יכולת טובה יותר להתמודד עם עליות, אך הוא עשוי להרעיש יותר ממנוע שמורכב בגלגל קדמי או אחורי.
  1. סוללה – מומלץ לבחור באופניים חשמליים עם סוללת ליתיום שכן יתרונותיה הם: אפשרות לנסיעה לטווח ארוך יחסית, מהירות טעינה גבוהה, משקל קל וחיים ארוכים. יחד עם זאת מומלץ לרכוש אופניים עם סוללות מורשות ואמינות עקב הכשלים הרבים והסכנות הכרוכות בסוללות לא אמינות.

יש אופניים חשמליים ויש סטארק

עם מעל 40000 זוגות שנמכרו אין ספק ש STARK הוא המותג המוביל בישראל. 

12 דגמי אופניים חשמליים ו-59 נקודות מכירה ושירות ברחבי הארץ מאפשרים לכם לבחור את האופניים החשמליים המתאימים לכם. 

כנסו לאחת מנקודות המכירה ובקשו רכיבת ניסיון, מבטיחים לכם שלא תרצו לרדת!