יתרונות אופניים חשמליים פדל אסיסט 

אופניים חשמליים פדל אסיסט משתמשים באלמנט הסיוע בדווש המספק תוספת כוח בעת הדיווש באופניים, עובדה זו יכולה להקל על הנסיעה באזורים מאתגרים כגון, רכיבה במעלה גבעות, או פשוט לנסוע מהר יותר.

הנה לפניכם כמה מהיתרונות של פדל אסיסט (pedal assist) באופניים חשמליים:

נגישות רבה יותר: סיוע בדווש הופך את האופניים החשמליים לנגישים יותר לאנשים בכל רמות הכושר. גם אם אתם לא בכושר מצוין, אתם עדיין יכולים ליהנות מהיתרונות של רכיבה על אופניים חשמליים.

רכיבה מהנה יותר: פדל אסיסט יכול להפוך את הרכיבה על אופניים חשמליים למהנה יותר. אתם יכולים לרכב מהר יותר ורחוק יותר מבלי שתצטרכו לעבוד קשה כל כך.

רכיבה יעילה יותר: פדל אסיסט יכול לעזור לכם לחסוך באנרגיה, מכיוון שתשקיעו פחות אנרגיה בדיווש וזאת באמצעות העזרה של מנוע האופניים.

יותר ידידותי לסביבה: אופניים חשמליים הם דרך ידידותית יותר להתנייד בסביבה מאשר מכוניות או אופנועים. מכיוון שהם מייצרים אפס פליטות, הם טובים יותר לאיכות האוויר.

כך שאם אתם מחפשים דרך מהנה, יעילה וידידותית לסביבה להתנייד, אופניים חשמליים עם סיוע בדווש הם אופציה מצוינת.

הנה כמה יתרונות נוספים של אופניים חשמליים פדל אסיסט:

בריאות משופרת: רכיבה על אופניים חשמליים עם סיוע בדוושה יכולה לסייע לכם לשפר את בריאות הלב וכלי הדם, ואת הכוח והסיבולת.

הפחתת מתח: רכיבה על אופניים חשמליים יכולה לעזור לכם להפחית מתח וחרדה.

פרודוקטיביות מוגברת: אם אתם משתמשים באופניים החשמליים שלכם לצורך נסיעות שוטפות במהלך השבוע, אתם בהחלט יכולים לחסוך זמן ולהגיע לעבודה או לסידורים בהרגשה רעננה.

שילוב של כיף ובריאות: רכיבה על אופניים חשמליים היא דרך מצוינת להתאמן וליהנות מהחוץ.

מה ההבדל בין סיוע בדווש לבקרת מצערת באופניים חשמליים?

סיוע בדוושה ובקרת מצערת הן שתי דרכים שונות להנעת אופניים חשמליים. סיוע בדוושה מספק תוספת כוח כאשר אתם מדוושים, בעוד שבקרת המצערת מאפשרת לכם להאיץ מבלי לדווש.

להלן טבלה המסכמת את ההבדלים העיקריים בין סיוע בדווש ובקרת מצערת:

תכונה

סיוע בדוושה

בקרת מצערת

כיצד עובד

המנוע מספק תוספת כוח כשאתם מדוושים

המנוע מספק כוח כאשר אתם מסובבים את המצערת

יתרונות

יעיל יותר, נגיש יותר, מהנה יותר, ידידותי יותר לסביבה

קל יותר להתחיל מעצירה, נוח יותר, יכולה להאיץ מהר יותר

חסרונות

יכול להיות קשה לשליטה במהירויות גבוהות, יכול להיות קשה לדווש ללא עזרת המנוע, יכול להיות יקר יותר

יכולה לרוקן את הסוללה במהירות, יכולה להיות קשה לשליטה במהירויות איטיות, יכולה להיות לא חוקית באזורים מסוימים

בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר להפעיל את האופניים החשמליים שלכם תלויה בצרכים וההעדפות האישיות שלכם. אם אתם מחפשים דרך יעילה יותר וידידותית לסביבה להתנייד, סיוע בפדלים הוא אופציה מצוינת. אם אתם מחפשים דרך קלה יותר להתחיל מעצירה מלאה או לרכב מהר יותר, בקרת מצערת היא בחירה אפשרית.

להלן כמה שיקולים נוספים בעת הבחירה בין פדל אסיסט לבין בקרת מצערת:

רמת הכושר שלכם: אם אתם לא בכושר מצוין, סיוע בדווש הוא אפשרות טובה. זה יכול לעזור לכם בעצם לבצע אימון תוך כדי רכיבה, מבלי להעמיס יותר מדי על הגוף שלכם.

מטרת הרכיבה על האופניים: בבואכם לרכוש אופניים חשמליים, קחו בחשבון את טווחי הרכיבה שלכם, מצד אחד סיוע בפדלים יכול לעזור לכם לחסוך זמן ואנרגיה, אם וכאשר אתם מרגישים כשירים לדווש למרחקים, או לבחור בבקרת מצערת וכוח המנוע כאשר אתם מבקשים רכיבה נוחה יותר.

תקנות הרכיבה: חשוב ומומלץ לבדוק את החוקים המקומיים בעניין הגבלת השימוש בבקרת מצערת באופניים חשמליים. אם אינכם בטוחים, רצוי לבדוק מול משווק אופניים אמין ומקצועי בסביבתכם.

________

למידע נוסף וטיפים בנושא אופניים חשמליים, הקליקו עליי!